Skip to main content

Pilates Studio

PILATES STUDIO - υπηρεσίες

Εξατομικευμένες συνεδρίες

SOLO - ΑΤΟΜΙΚΟ
προσαρμοσμένες ακριβώς στις δυνατότητες και τους προσωπικούς στόχους του κάθε ασκούμενου, με σεβασμό σε ειδικές σωματικές ανάγκες (ορθοπαιδικές, νευρολογικές παθήσεις κα.)

μαθήματα δύο ατόμων

DUO
ειδική έκπτωση για συγγενείς συν-ασκούμενους (duo family)

οικονομικά, ολιγομελή τμήματα 3 ατόμων με μηνιαία συνδρομή

MINI GROUP
περιλαμβάνονται 2 μαθήματα την εβδομάδα - ένα μάθημα με πλήρη εξοπλισμό reformer & chair και ένα μάθημα σε στρώματα (mat with props)

βελτίωση αθλητικών επιδόσεων

στοχευμένη αύξηση ταχύτητας – δύναμης - ελαστικότητας

πρόληψη τραυματισμών

βελτίωση δυναμικής σταθεροποίησης – ιδιοδεκτικότητας

μετεγχειρητική αποκατάσταση

πλήρης επαναφορά της σωματικής λειτουργίας, στα πρότερα του χειρουργείου επίπεδα

ειδική προσέγγιση σε παιδιά

βελτίωση σωματικών δεξιοτήτων και ιδιοδεκτικότητας

διόρθωση σωματικής στάσης

επανεκπαίδευση βάδισης

Έχουμε επενδύσει στα κορυφαία όργανα της εταιρίας

WALL UNIT

FOOT CORRECTOR

FOOT TRAINER

FOOT PROPS

CLINICAL REFORMER

STUDIO REFORMER

COMBO CHAIR

PILATES ARCH

Τα μοναδικά πλεονεκτήματα μας

Ο χώρος του γυμναστηρίου μας στελεχώνεται αποκλειστικά από έμπειρους Φυσικοθεραπευτές (πτυχιούχους της Πανεπιστημιακής σχολής Φυσικοθεραπείας), με πιστοποιημένη μετεκπαίδευση στο Pilates και εκτεταμένο ακαδημαϊκό υπόβαθρο στο κλινικό πεδίο δράσης του ο καθένας
Η τήρηση αυστηρώς ολιγομελών τμημάτων, στα ομαδικά γκρουπ - κατόπιν ραντεβού - εξασφαλίζει την ποιότητα και το υψηλό επίπεδο των εξειδικευμένων υπηρεσιών μας
Η διαμόρφωση των γκρουπ πραγματοποιείται από τους εξειδικευμένους συνεργάτες του κέντρου μας, ώστε τα γκρουπ να είναι όμορης δυναμικής, για να εξασφαλίζεται το μέγιστο όφελος όλων των ασκούμενων
Διατηρούμε ένα μεγάλο και άνετο χώρο αναμονής, με παιχνιδότοπο για τους μικρούς μας επισκέπτες
Πλήρως εξοπλισμένα αποδυτήρια με φωριαμούς ασφαλούς αποθήκευσης προσωπικών αντικειμένων και τουαλέτες ανδρών – γυναικών
Πολύ εύκολη πρόσβαση με το μετρό (200μ από τη στάση μετρό «Χολαργός»)

PILATES STUDIO - Φιλοσοφία

Keep it simple, but also effective
Η φιλοσοφία μας είναι οι ασκούμενοι να μην ακολουθούν ένα ασκησιολογίο, που θα τους οδηγήσει σε μια στείρα επανάληψη. Δεν είναι μόνο το ασκησιολόγιο που κάνει τη μέθοδο. Εδώ ξεκινάμε από τις βασικές αξίες και προσφέρουμε ένα πολύτιμο «know-how», ώστε οι «μαθητές» μας να κατανοήσουν σε βάθος τη μέθοδο pilates, έτσι ώστε να την αξιοποιούν αποτελεσματικά και ευέλικτα σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας τους.
Κινησιολογική εξέταση προς αναγνώριση των ιδιαίτερων αναγκών κάθε ασκούμενου
Κάθε σώμα έχει την δική του ιστορία και τις δικές του δυνατότητες. Οφείλουμε να το ασκούμε με σεβασμό και όχι να το εγκλωβίσουμε σε προκαθορισμένες νόρμες. Το ακαδημαϊκό υπόβαθρο των συνεργατών μας, εγγυάται ένα πραγματικά εξατομικευμένο ασκησιολόγιο pilates, προκειμένου να διασφαλίζονται κάθε φορά τα βέλτιστα αποτελέσματα της μεθόδου, με απόλυτη ασφάλεια. Έτσι, το ρεπερτόριο των ασκήσεων εξελίσσεται παράλληλα με τις δυνατότητες του σώματος του ασκούμενου και όχι εναντίον του.
Πώς γίνεται? “practice makes perfect”
Τεχνικές αναπνοής, χαλάρωση και απελευθέρωση σωματικών και ψυχολογικών εντάσεων. Εκτέλεση σειράς ειδικά σχεδιασμένων ασκήσεων, που προσφέρουν σωματική επίγνωση και ευαισθησία σε μυϊκές ομάδες, είτε μόνο με το βάρος του σώματος και λάστιχα αντίστασης (mat pilates), είτε σε συνδυασμό με χρήση ειδικού εξοπλισμού, όπως είναι το reformer, το tower, το combo chair κα. Το σώμα τελικά εκπαιδεύεται να διατηρεί μια σωστή στάση στην καθημερινότητα και να κινείται με οικονομία και ελευθερία στην ολότητα του. Με αλλά λόγια το κλινικό Pilates κάνει το σώμα μας πιο «έξυπνο» και βελτιώνει την ποιότητα της καθημερινής δραστηριότητας.
Σε ποιους απευθύνεται?
Αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα γυμναστικής για όλα τα άτομα, είτε έχουν γυμναστεί συστηματικά, είτε όχι. Απευθύνεται:
  • σε παιδιά, εφήβους, ενηλίκους, αλλά και άτομα τρίτης ηλικίας
  • σε όσους έχουν υποστεί τραυματισμό – χειρουργείο ή σε άτομα που υποφέρουν από χρόνιους σωματικούς πόνους
  • σε ασθενείς που υποφέρουν από συστηματικές νόσους (ρευματοειδής αρθρίτιδα, οστεοπόρωση, αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα, σκλήρυνση κατά πλάκας κα)
  • σε γυναίκες, κατά τη διάρκεια της κύησης και φυσικά μετά τη γέννα
  • σε κάθε επιπέδου αθλητές, που επιδιώκουν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους ή κάποια δεξιότητα, σχετική με το άθλημα τους
Μεταφορά των αξιών pilates στην καθημερινότητα κάθε ασκούμενου
Ο σύγχρονος τρόπος ζωής, δυστυχώς περιορίζει την κινητικότητα των ανθρώπων. Τα περισσότερα άτομα διατηρούν μια λάθος-μη εργονομική στάση σώματος, με αποτέλεσμα να υποφέρουν από μυοσκελετικούς πόνους και ορθοπαιδικά προβλήματα. Το pilates «χτίζει» ένα τέλεια λειτουργικό, μυϊκό και νευρικό σύστημα, πάνω σε ένα άρτια διαμορφωμένο σκελετικό σύστημα. Στην γενική της ιδέα, η ίδια η μέθοδος αποτελεί πρόταση τρόπου ζωής. Ποιο συγκεκριμένα, σε ένα ουσιαστικό μέρος της εκπαίδευσης μαθαίνουμε να ενσωματώνουμε τις αξίες της μεθόδου σε διαφορετικές κινήσεις της καθημερινότητας, οι οποίες είναι μοναδικές για κάθε ασκούμενο. Πώς σηκώνομαι από το κρεβάτι μου? Πώς κάθομαι στον καναπέ μου? Πώς κουβαλάω την τσάντα μου? Πώς δουλεύω στον υπολογιστή μου? Κάθε κίνηση μπορεί να γίνεται με τον «πιλατικό» τρόπο, που προϋποθέτει και συνεπάγεται εργονομική χρήση του σώματος με σεβασμό στις δυνατότητες του και τους φυσικούς περιορισμούς του.
Μεταφορά των αξιών του pilates στην «κίνηση του νου»
Η φυσιολογία και η ψυχολογία του ατόμου είναι ένα και το αυτό. Οι σκέψεις δημιουργούν συναισθήματα και τα συναισθήματα «σωματοποιούνται», διαμορφώνοντας την καθημερινή πραγματικότητα του ατόμου. Δουλεύοντας αντίστροφα με τη μέθοδο pilates, έχουμε την δυνατότητα να μεταφέρουμε την αρμονική σωματική κίνηση στο συναίσθημα και τελικά στη σκέψη. Έτσι, δημιουργείται μία καλύτερη πραγματικότητα, την οποία βιώνουμε με το σώμα.
Ιστορική αναδρομή και επιστημονικές αποδείξεις για την μέθοδο που εφαρμόζουμε, με πρωτότυπο και μοναδικό τρόπο, στο Physio Kinetics
Ο J.Pilates - γυμναστής στο επάγγελμα - γεννήθηκε στην Γερμανία, ενώ εν μέρει ήταν Ελληνικής καταγωγής. Κατά τη διάρκεια του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου, επινόησε ένα σύστημα εφαρμογής ασκήσεων με αντιστάσεις, χρησιμοποιώντας τα ελατήρια από τα κρεβάτια του στρατού. Αρχικά συνέστησε ορισμένες κινήσεις ακριβείας, με ιδιαίτερη έμφαση στον έλεγχο, τις οποίες εφάρμοσε στους τραυματισμένους στρατιώτες.
Η ιδιαιτερότητα της μεθόδου του, οφείλεται στην ίδια την ιδιοσυγκρασία του, ως πνεύμα και σώμα. Ήταν υποστηρικτής και μελετητής πολλών φιλοσοφιών ανά τον κόσμο, όπως της Ελληνικής και των Ινδουιστών (γιόγκα), ενώ ενστερνίστηκε πολλές αρχαίες Ελληνικές ρύσεις για την δύναμη του νου και του σώματος. Μετά τον πόλεμο, εφάρμοσε την μέθοδο του στην αποκατάσταση τραυματισμών σε επαγγελματίες χορευτές, με καταλυτική επίδραση στην ιδιαίτερη χάρη και αρμονία που χαρακτηρίζουν το ασκησιολόγιο της μεθόδου.
Ο J.Pilates εντόπισε, πράγμα πρωτοποριακό για την εποχή του, ένα λειτουργικό σύνολο που καλύπτει βασικούς μύες του κορμού, της κοιλιάς και της ράχης, το οποίο ονόμασε «powerhouse» - ο πυρήνας δηλαδή του σώματος. Πράγματι, η ιατρική έρευνα την τελευταία εικοσαετία έχει αναγνωρίσει ένα περίπλοκο ιδιοδεκτικό μηχανισμό σταθεροποίησης του σώματος, με τη συμβολή μιας άγνωστης μέχρι πρότινος εξειδικευμένης μυϊκής ομάδας – τους σταθεροποιούς μύες του κορμού («core stability muscles»). Έκτοτε, πολυάριθμες κλινικές μελέτες συμπεραίνουν ότι, η σύγχρονη καθιστική ζωή, η απουσία τακτικής σωματικής άσκησης και η μη εργονομική χρήση του σώματος, οδηγούν σε σταδιακή αδράνεια αυτών των μυών, με αποτέλεσμα τη χρόνια μυοσκελετική δυσλειτουργία ή/και τον σωματικό πόνο, που επιμένει παρά τις διάφορες συμπτωματικές θεραπείες.
Ο επιστημονικός υπεύθυνος του Physio Kinetics, Κος Στέλιος Πετρούτσος, στα πλαίσια της μεταπτυχιακής διατριβής του στο Πανεπιστήμιο Νοτίου Αυστραλίας, είχε την τύχη από το 2004, να γνωρίσει και να εμβαθύνει με τον μεγεθυντικό φακό της επιστήμης, στην μεθοδολογία του παραδοσιακού Pilates. Μέσω του ερευνητικού του έργου, ο Κος Πετρούτσος εντόπισε την αρνητική επίδραση της αρθρικής δυσλειτουργίας στην εκτέλεση των ασκήσεων pilates. Έτσι ανέπτυξε τη δική του μέθοδο - κλινικής εφαρμογής του pilates - για την δημιουργία αποτελεσματικών πρωτοκόλλων ασκήσεων, τα οποία στοχεύουν ανά περίπτωση, είτε στην αποκατάσταση ορθοπεδικών παθήσεων, είτε στην μυοσκελετική ευεξία και πρόληψη και φυσικά στην βελτίωση αθλητικών επιδόσεων.