Τρεις ασκήσεις για το γραφείο για την διατήρηση της σωστής σωματικής στάσης


Παρουσιάζει η Φυσικοθεραπεύτρια Νικολέτα Παφλιώτη

Πλέον όλο και περισσότερο υποχρεωνόμαστε να περνάμε αρκετό χρόνο μπροστά από τον υπολογιστή στο σπίτι, είτε δουλεύοντας, είτε παρακολουθώντας μαθήματα. Το σώμα μας χρειάζεται πιο πολύ άσκηση από ποτέ!

Αφιέρωσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου, εκτελώντας 3 ασκήσεις με ένα λάστιχο, που θα σε βοηθήσουν να δυναμώσεις και έτσι να διατηρείς με περισσότερη άνεση μια πιο εργονομική στάση στο γραφείο:

1. κρατώντας το λάστιχο από τις άκρες και χωρίς να κινούμε τον καρπό ανοίγουμε το λάστιχο μέχρι την ευθεία του ώμου

2. κρατώντας σταθερά την μια άκρη στο γόνατο φέρνουμε το λάστιχο με το άλλο χέρι σε μια ευθεία με τον ώμο (στην πρώτη επανάληψη ελέγχουμε ότι είναι στην ευθεία). Επαναλαμβάνουμε και από την άλλη πλευρά

3. τοποθετώντας το λάστιχο πίσω από την πλάτη και έχοντας τους αγκώνες κολλημένους καλά στο σώμα τεντώνουμε τα χέρια διαγώνια και επαναφέρουμε

Νικολέτα Παφλιώτη, PT., Certified Pilates Instructor 

Εγγραφείτε στο δελτίο ενημερωσής μας!

Διεύθυνση

Λ. Μεσογείων 254
Χολαργός, Αθήνα

Ώρες Λειτουργίας

Δευτ. - Παρ. 09 πμ - 09 μμ
Σαβ. - Κυρ. Κλειστά

Επικοινωνία

Τηλ. / Fax: +30 210-7608609
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


TOP

© 2019 Physiokinetics by Petroutsos . Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.