Νέα - Δημοσιεύσεις

  • Ο δρομέας κάνει τα παπούτσια ή τα παπούτσια τον δρομέα;

    Ο δρομέας κάνει τα παπούτσια ή τα παπούτσια τον δρομέα;

    Μία νέα έρευνα σχετικά με τα δρομικά μοντέλα δίνει ενδιαφέροντα ευρήματα

    Μία νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε πρόσφατα σε επιστημονικό περιοδικό έρχεται να δώσει μία άλλη διάσταση στη σχέση δρομέα – δρομικού μοντέλου.

  • Οι τραυματισμοί που «κυνηγούν» τις γυναίκες δρομείς

    Οι τραυματισμοί που «κυνηγούν» τις γυναίκες δρομείς

    Διαφορές ανδρών – γυναικών σε βασικά δρομικά χαρακτηριστικά και οι επιπλοκές στην πρόληψη και αποκατάσταση των «θηλυκών» δρομικών τραυματισμών

    Οι γυναικείες συμμετοχές, κάθε ηλικίας, σε λαϊκούς δρομικούς αγώνες μικρής και μεγάλης διάρκειας, ακόμη και στο βουνό, έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια. Μπορεί να είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε γυναίκες να πρωταγωνιστούν σε δρομικά, και όχι μόνο αγωνίσματα υψηλού επιπέδου, αλλά με την άνθηση του δρομικού κινήματος στη χώρα η παρουσία τους πλέον είναι δυναμική, και στους ερασιτεχνικούς αγώνες του «Σαββατοκύριακου».

  • To... minimal or not to minimal?

    To... minimal or not to minimal?

    Πώς επηρεάζουν τα "minimal" δρομικά μοντέλα τους ερασιτέχνες δρομείς και κατά πόσο είναι υπεύθυνα στην πρόκληση τραυματισμού?

    Μια πολύ πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύθηκε σε επιστημονικό περιοδικό έρχεται να εξετάσει το πώς επηρεάζουν τα "minimal" δρομικά μοντέλα τους ερασιτέχνες δρομείς και κατά πόσο είναι υπεύθυνα στην πρόκληση τραυματισμού.

  • Οι αρνητικές συνέπειες της «κόπωσης» στο τρέξιμο

    Οι αρνητικές συνέπειες της «κόπωσης» στο τρέξιμο

    Πώς η μεταβολική κούραση «χαλάει» το τρέξιμό μας και ποιοι είναι οι κίνδυνοι

    Το τρέξιμο είναι μία δυναμική διαδικασία για το σώμα. Οι αλλαγές στην κίνηση και την τεχνική παρατηρούνται όχι μόνο σε βάθος χρόνου, αλλά και κατά τη διάρκεια μίας προπόνησης. Τι ακριβώς, όμως, μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια και πώς αυτό επηρεάζει την απόδοσή ή την εμφάνιση τραυματισμού;

  • Ενδυνάμωση με βάρη και τρέξιμο αντοχής – 5 μύθοι καταρρίπτονται

    Ενδυνάμωση με βάρη και τρέξιμο αντοχής – 5 μύθοι καταρρίπτονται

    Παρόλο που η έρευνα αποδεικνύει ότι οι ασκήσεις με αντιστάσεις ωφελούν με πολλαπλούς τρόπους το μυοσκελετικό σύστημα και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης τραυματισμού υπέρχρησης κατά περίπου 50%, πολλοί δρομείς παραλείπουν το γυμναστήριο υπέρ της «τοποθέτησης» περισσότερων χιλιομέτρων στα πόδια τους. Παρακάτω ακολουθούν διασαφηνίσεις αναφορικά με τους δημοφιλέστερους μύθους που επικρατούν σε συζητήσεις δρομέων. 

  • Κλινικό πιλάτες (Clinical Pilates)

    Κλινικό πιλάτες (Clinical Pilates)

    Οι βασικές διαφορές ανάμεσα στο παραδοσιακό Pilates και το κλινικό Pilates

    Πολλοί αναρωτιούνται ποια είναι η διαφορά του clinical pilates από το παραδοσιακό pilates. Η Ιωάννα, φυσικοθεραπεύτρια και καθηγήτρια pilates, μας απαντάει στην ερώτηση τονίζοντας πως το κλειδί είναι η κατάλληλη προσαρμογή.

Εγγραφείτε στο δελτίο ενημερωσής μας!

Διεύθυνση

Λ. Μεσογείων 254
Χολαργός, Αθήνα

Ώρες Λειτουργίας

Δευτ. - Παρ. 09 πμ - 09 μμ
Σαβ. - Κυρ. Κλειστά

Επικοινωνία

Τηλ. / Fax: +30 210-7608609
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


TOP

© 2019 Physiokinetics by Petroutsos . Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.