Νέα - Δημοσιεύσεις

  • Στέλιος Πετρούτσος, ο άνθρωπος και η εμβιομηχανική επιστήμη

    Στέλιος Πετρούτσος, ο άνθρωπος και η εμβιομηχανική επιστήμη

    Μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που λύνει πολλές απορίες

    Αν δεν τον γνωρίζετε ήδη, τότε ίσως θυμάστε το όνομά του από τα άρθρα που σχετικά συχνά υπογράφει στο RUNNER Magazine αλλά και στο runnermagazine.gr. ως φυσικοθεραπευτή, MSc, ειδικού στα ζητήματα της εμβιομηχανικής. Ομιλητικός, δυναμικός και πάντα χαμογελαστός, ο Στέλιος είναι ένας άνθρωπος που αγαπά αυτό που κάνει, το γνωρίζει καλά και το υπηρετεί πιστά. Διαβάστε τη συνέντευξη που μας παραχώρισε, δείτε τη σχέση που έχει αναπτύξει με τους δρομείς και το τρέξιμο και μάθετε τι ακριβώς είναι η εμβιομηχανική και το πότε και γιατί χρειάζονται οι δρομείς ορθωτικά πέλματα.

  • Να τρέχεις με όλες τις αισθήσεις σου!

    Να τρέχεις με όλες τις αισθήσεις σου!

    Η σημασία της αίσθησης με το σώμα - της αντίληψης - στην πρόληψη και αντιμετώπιση των δρομικών τραυματισμών

    Τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων. Γιατί κάποιος να τρέχει συνεχόμενα, όταν απλά μπορεί και να περπατήσει; Διότι απλά είναι στην ανθρώπινη φύση να ανακαλύπτει νέα όρια και να προσπαθεί να τα ξεπερνά. Διότι είναι η αυθεντικότερη και πιο ελεύθερη μορφή άθλησης που επινόησε ο άνθρωπος. Γιατί άραγε οι ελληνικές και όχι μόνο συμμετοχές στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας έχουν αυξηθεί εκθετικά την τελευταία δεκαετία; Γιατί το τρέξιμο αποτελεί πλέον για πολλούς στάση ζωής, είναι ένα νέο «επαναστατικό κίνημα» απέναντι στη «μιζέρια» και την αρνητικότητα που επικρατεί τα τελευταία χρόνια.

  • «Κότσι» ή αλλιώς Βλαισός Μεγάλος Δάκτυλος

    «Κότσι» ή αλλιώς Βλαισός Μεγάλος Δάκτυλος

    Μήπως το χειρουργείο δεν είναι μονόδρομος;

    Το κότσι είναι μία προοδευτική παραμόρφωση στο πρώτο δάκτυλο που θα ξεκινήσει όταν το άκρο πόδι έχει προδιάθεση να το δημιουργήσει. Το κότσι θα εξελιχθεί αν εσείς δεν κάνετε κάτι για να σταματήσετε την εξέλιξη του και απλά περιμένετε πότε θα φτάσετε στην ώρα του χειρουργείου.

  • Μεταταρσαλγία

    Μεταταρσαλγία

    Αποτελεσματική αντιμετώπιση χωρίς χειρουργείο

    Ο όρος «Μεταταρσαλγία», είναι ένας γενικός όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον πόνο στο κάτω και μπροστά μέρος του ποδιού (περιοχή των κεφαλών των μεταταρσίων). Συνήθως ο πόνος εντοπίζεται κάτω από τις κεφαλές του 2ου, 3ου, ή 4ου μεταταρσίου. Χαρακτηρίζεται από τους ασθενείς ως βαθύ, σταθερό άλγος με ή χωρίς καυσαλγία (αίσθημα καψίματος)

  • Σκλήρυνσης κατά Πλάκας

    Σκλήρυνσης κατά Πλάκας

    Η καταλυτική συμβολή της «λειτουργικής φυσικοθεραπείας» στη διαχείριση της Σκλήρυνσης κατά Πλάκας

    Σύγχρονα διεθνή ερευνητικά δεδομένα συμφωνούν πως ο ακρογωνιαίος λύθος, για την αποτελεσματική, συνολική αντιμετώπιση της Σκλήρυνσης κατά Πλάκας (σε συνδυασμό με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή), είναι η «λειτουργική φυσικοθεραπεία». Έτσι με κατάλληλες προσαρμογές, το Pilates έχει πλέον ενταχθεί σε πολλές ιδιωτικές κλινικές ως ολοκληρωμένο πρόγραμμα θεραπευτικής παρέμβασης στη νόσο.

  • Η φυσικοθεραπεία βελτιώνει τη ζωή των ασθενών με Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια

    Η φυσικοθεραπεία βελτιώνει τη ζωή των ασθενών με Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια

    Η Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ) είναι μια ανίατη ασθένεια και σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας έχει εξελιχθεί σε ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα υγείας στα ανεπτυγμένα κράτη.

    Η Χρόνια Αποφρακτική πνευμονοπάθεια χαρακτηρίζεται απο έντονο αίσθημα δύσπνοιας, απόρροια του οποίου είναι και ο περιορισμός της ικανότητας για άσκηση. Επίσης οι αναπνευστικοί μύες, λόγω της έντονης ανάγκης για αιμάτωση, στερούν μεγάλα ποσοστά ενεργειακών αποθεμάτων από τους σκελετικούς μύες προκαλώντας έτσι συμπτώματα μυϊκής κόπωσης και εξάντλησης.

  • Πιλάτες (Pilates) - Μόδα ή Aνάγκη για ένα πραγματικά λειτουργικό σώμα και υγειές σώμα;

    Πιλάτες (Pilates) - Μόδα ή Aνάγκη για ένα πραγματικά λειτουργικό σώμα και υγειές σώμα;

    Το αντίδοτο σου σύγχρονου τρόπου ζωής και όχι μόνο !

    Η μέθοδος Πιλάτες αναπτύχθηκε στις αρχές του 20 αιώνα από τον Joseph H.Pilates. Ο ίδιος, όντας αθλητής εμπνεύστηκε το ασκησιολόγιο του από τις πολεμικές τέχνες, τον χορό, τη γιόγκα και τις ακροβατικές τέχνες. Σήμερα είναι αναμφισβήτητα τα οφέλη της μεθόδου και οι οπαδοί της δικαίως αυξάνονται.

  • Pilates και τρίτη ηλικία

    Pilates και τρίτη ηλικία

    Αν και ο προσδόκιμος χρόνος ζωής έχει αλλάξει τα τελευταία 50 χρόνια, σήμερα ορίζουμε ως 3η ηλικία τους ανθρώπους άνω των 65 ετών

    Η γήρανση είναι μια βιολογική διαδικασία, η οποία εξαρτάται από διάφορους παράγοντες τόσο γενετικούς όσο και περιβαλλοντικούς. Ωστόσο, μας δίνεται η δυνατότητα, επιλέγοντας τον κατάλληλο τύπο άσκησης, να παρέμβουμε προληπτικά αλλά σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και θεραπευτικά. Ας δούμε τι συμβαίνει αναλυτικά κατά την διάρκεια ζωής ενός ανθρώπου στον οργανισμό του. Μπορούμε να διακρίνουμε διάφορες φυσιολογικές μεταβολές, που συμβαίνουν σε όλα τα επίπεδα, σωματικά, ψυχικά και πνευματικά. Αυτές οι αλλαγές φυσικά και διαφέρουν από άτομο σε άτομο, καθώς ο καθένας από εμάς είναι μοναδικός.

  • Πελματιαία "απονευρωσίτιδα"

    Πελματιαία "απονευρωσίτιδα"

    Μία λεπτομερής, σύγχρονη, επιστημονική ανάλυση για τα αίτια αλλά και την αντιμετώπιση ενός κατεξοχήν δρομικού τραυματισμού

    Ο πόνος στο πέλμα πολύ συχνά σημαίνει πελματιαία απονευρωσίτιδα που είναι ένας από τους πιο συνηθισμένους τραυματισμούς στον χώρο των δρομέων. Οι αιτίες όμως που την προκαλούν, αλλά και ο ιδανικός τρόπος αντιμετώπισής της – στοιχεία που συνδέονται μεταξύ τους – είναι ζητήματα που πρέπει να αναλυθούν. Ο επιστημονικός συνεργάτης του RUNNER, φυσικοθεραπευτής Στέλιος Πετρούτσος, αναλύει διεξοδικά τους πραγματικούς λόγους που την προκαλούν αλλά και τις σύγχρονες, επιστημονικές διαδικασίες αντιμετώπισης, αλλάζοντας τα δεδομένα που μέχρι τώρα γνωρίζαμε!

  • Children Pilates

    Children Pilates

    Η μέθοδος Πιλάτες αποτελεί πλέον την πιο ασφαλή μέθοδο εκγύμνασης για αυτό συνίσταται σε όλες τις ηλικίες από 6 χρονών έως και τα βαθιά γεράματα. Σήμερα όλο και περισσότεροι νέοι υποφέρουν από μυοσκελετικά προβλήματα λόγω της έλλειψης άσκησης, τα οποία δυσχεραίνονται από την σχολική καθημερινότητα και η αλλαγή αυτής της πραγματικότητας κρίνεται αναγκαία.

  • Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ JUMPBOARD

    Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ JUMPBOARD

    Το jumpboard ή αλλιώς πλατφόρμα αλμάτων -ένα σύγχρονο αξεσουάρ εξοπλισμού του Universal Reformer
  • Ο δρομέας κάνει τα παπούτσια ή τα παπούτσια τον δρομέα;

    Ο δρομέας κάνει τα παπούτσια ή τα παπούτσια τον δρομέα;

    Μία νέα έρευνα σχετικά με τα δρομικά μοντέλα δίνει ενδιαφέροντα ευρήματα

    Μία νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε πρόσφατα σε επιστημονικό περιοδικό έρχεται να δώσει μία άλλη διάσταση στη σχέση δρομέα – δρομικού μοντέλου.

  • Οι τραυματισμοί που «κυνηγούν» τις γυναίκες δρομείς

    Οι τραυματισμοί που «κυνηγούν» τις γυναίκες δρομείς

    Διαφορές ανδρών – γυναικών σε βασικά δρομικά χαρακτηριστικά και οι επιπλοκές στην πρόληψη και αποκατάσταση των «θηλυκών» δρομικών τραυματισμών

    Οι γυναικείες συμμετοχές, κάθε ηλικίας, σε λαϊκούς δρομικούς αγώνες μικρής και μεγάλης διάρκειας, ακόμη και στο βουνό, έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια. Μπορεί να είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε γυναίκες να πρωταγωνιστούν σε δρομικά, και όχι μόνο αγωνίσματα υψηλού επιπέδου, αλλά με την άνθηση του δρομικού κινήματος στη χώρα η παρουσία τους πλέον είναι δυναμική, και στους ερασιτεχνικούς αγώνες του «Σαββατοκύριακου».

  • To... minimal or not to minimal?

    To... minimal or not to minimal?

    Πώς επηρεάζουν τα "minimal" δρομικά μοντέλα τους ερασιτέχνες δρομείς και κατά πόσο είναι υπεύθυνα στην πρόκληση τραυματισμού?

    Μια πολύ πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύθηκε σε επιστημονικό περιοδικό έρχεται να εξετάσει το πώς επηρεάζουν τα "minimal" δρομικά μοντέλα τους ερασιτέχνες δρομείς και κατά πόσο είναι υπεύθυνα στην πρόκληση τραυματισμού.

Εγγραφείτε στο δελτίο ενημερωσής μας!

Διεύθυνση

Λ. Μεσογείων 254
Χολαργός, Αθήνα

Ώρες Λειτουργίας

Δευτ. - Παρ. 09 πμ - 09 μμ
Σαβ. - Κυρ. Κλειστά

Επικοινωνία

Τηλ. / Fax: +30 210-7608609
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


TOP

© 2019 Physiokinetics by Petroutsos . Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.