Νέα - Δημοσιεύσεις

  • Οι αρνητικές συνέπειες της «κόπωσης» στο τρέξιμο

    Οι αρνητικές συνέπειες της «κόπωσης» στο τρέξιμο

    Πώς η μεταβολική κούραση «χαλάει» το τρέξιμό μας και ποιοι είναι οι κίνδυνοι

    Το τρέξιμο είναι μία δυναμική διαδικασία για το σώμα. Οι αλλαγές στην κίνηση και την τεχνική παρατηρούνται όχι μόνο σε βάθος χρόνου, αλλά και κατά τη διάρκεια μίας προπόνησης. Τι ακριβώς, όμως, μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια και πώς αυτό επηρεάζει την απόδοσή ή την εμφάνιση τραυματισμού;

  • Ενδυνάμωση με βάρη και τρέξιμο αντοχής – 5 μύθοι καταρρίπτονται

    Ενδυνάμωση με βάρη και τρέξιμο αντοχής – 5 μύθοι καταρρίπτονται

    Παρόλο που η έρευνα αποδεικνύει ότι οι ασκήσεις με αντιστάσεις ωφελούν με πολλαπλούς τρόπους το μυοσκελετικό σύστημα και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης τραυματισμού υπέρχρησης κατά περίπου 50%, πολλοί δρομείς παραλείπουν το γυμναστήριο υπέρ της «τοποθέτησης» περισσότερων χιλιομέτρων στα πόδια τους. Παρακάτω ακολουθούν διασαφηνίσεις αναφορικά με τους δημοφιλέστερους μύθους που επικρατούν σε συζητήσεις δρομέων. Αυτοί οι μύθοι άραγε αποτρέπουν απλά τον δρομέα από την αίθουσα βαρών ή από το μέγιστο όφελος που θα μπορούσε να αποκομίσει από τις «ιδανικές» προπονήσεις με βάρη?

  • Η βασική διαφορά της παραδοσιακής μεθόδου pilates και του clinical pilates

    Η βασική διαφορά της παραδοσιακής μεθόδου pilates και του clinical pilates

    Πολλοί αναρωτιούνται ποια είναι η διαφορά του clinical pilates από το pilates. Η Ιωάννα, φυσικοθεραπεύτρια και καθηγήτρια pilates μας απαντάει στην ερώτηση τονίζοντας πως το κλειδί είναι η προσαρμογή.

  • Διαφορετικές τεχνολογίες στα δρομικά παπούτσια

    Διαφορετικές τεχνολογίες στα δρομικά παπούτσια

    Journal of Sports Science and Medicine (2020)

    Επιτέλους, μια συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, η οποία συνοψίζει την συνησφορά των διαφορετικών τεχνολογίων που χρησιμοποιούνται την τελευταία 20ετία δρομικά παπούτσια και την συνησφορά τους στην αύξηση της αθλητικής απόδοσης ή την μείωση των δρομικών τραυματισμών.

Εγγραφείτε στο δελτίο ενημερωσής μας!

Διεύθυνση

Λ. Μεσογείων 254
Χολαργός, Αθήνα

Ώρες Λειτουργίας

Δευτ. - Παρ. 09 πμ - 09 μμ
Σαβ. - Κυρ. Κλειστά

Επικοινωνία

Τηλ. / Fax: +30 210-7608609
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


TOP

© 2019 Physiokinetics by Petroutsos . Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.